MEEST GESTELDE VRAGEN.

1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd? Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt deze binnen 24 uur verzonden.

 

2.Hoe werkt het verzenden of retourneren? Wij verzenden uw bestelling via POST-NL hiervoor betaald u €6,95-, wij nemen een deel van de kosten voor onze rekening. Wilt u retourneren? vul dan het bijgevoegde retourformulier in en volg de instructies op het formulier verder op. De retour kosten zijn momenteel (nog) voor u zelf. Na ontvangst van uw retour zullen wij de producten en het door u ingevulde retour formulier beoordelen en het geld op uw rekening retour storten.

 

3. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling? Heeft u een bestelling geplaats en betaald maar geen bevestigingsmail ontvangen? Naam dan contact op met onze klantenservice via info@shellysfashion.nl.

 

4.Ik heb een bestelling geplaats maar één of meerdere artikelen blijken na betaling niet voorradig? Heeft u een bestelling geplaatst en blijkt bij het sorteren van uw order dat het door uw gekozen en betaalde item niet meer op voorraad is dan nemen wij via een e-mail contact met u op. Mocht een artikel weer geleverd worden de komende dagen dan kunnen wij deze later alsnog na zenden en nemen wij de extra verzend kosten voor onze rekening. Mocht dit artikel niet meer worden geleverd of wilt u hier niet op wachten dan maken wij het bedrag voor de niet te leveren artikelen terug over op uw bankrekening nummer.

 

*Typ fouten en foutieve bedragen voorbehouden.